У Новобузькому районі дорогу на мосту через річку Інгул робітники вирішили відремонтувати вночі, укладаючи асфальт прямо в калюжі

17.11.2017
мост

Жителі села Софіївка Новобузького району Миколаївської області не дали підряднику укласти асфальт на аварійному мосту через річку Інгул. Так, підрядник на замовлення Служби автомобільних доріг в Миколаївській області планував за ніч укласти асфальт в бруд, калюжі і коров’ячий послід.

До депутатів Миколаївської обласної ради від партії «Відродження» звернулися жителі села Софіївка з проханням розібратися з беззаконням шляховиків. Виїхавши на місце, депутати оглянули міст разом із людьми, і останні розповіли, що близько тижня тому вночі вони почули на вулиці шум і гул машин, і коли вийшли не повірили своїм очам ‒ в сутінках на Софіївському мосту робочі готуються до укладання асфальту. На думку місцевих жителів, дорожники хотіли за ніч «завалити» міст асфальтом, щоб на ранок люди вже могли радіти новій дорозі.

мост_6

мост_2

‒ Ніяких підготовчих робіт перед укладанням асфальту проведено не було. Мало того, робочі навіть не фрезерували дорожнє полотно, а просто в калюжі, бруд і коров’ячий послід хотіли сипати вирівнюючий шар асфальту. Як нам вдалося дізнатися, тендер на ремонт дороги на мосту проводила Служба автомобільних доріг в Миколаївській області, а підрядником нібито виступила якась одеська фірма. У тендерній документації у даної фірми значиться нова техніка, сучасні катки та інше, а на ділі ‒ пригнали два КрАЗи асфальту і радянський каток. Ми просто встали перед вантажівками і припинили це свавілля, ‒ розповіли селяни.

Після чого, як відзначають люди, робочі поїхали і про ремонт дороги забули, ніяких спроб ремонту дорожники більше не робили.

Разом з тим, місцеві жителі також пояснили, що якщо навантажити на міст встановлені згідно з технологією 700 тонн асфальтобетону, то він може впасти, тому що знаходиться в аварійному стані ‒ несучі балки вже прогнуті і конструкція моста просто не витримає такого «ремонту», не кажучи вже про навантаження від проїжджаючого транспорту.

мост_1 мост_2 мост_5

На проект з реконструкції і зміцненню моста потрібно близько мільйона гривень, зараз, за ​​запевненням місцевих жителів, про це мова навіть не йде. А перш ніж робити дорожнє полотно на мосту, потрібно зміцнити його несучі конструкції.

І поки міст аварійний, а його пішохідні частини поосли кущами і деревами, люди, ризикуючи життям, ходять по старому мосту, який розташований поруч і взагалі заборонений до експлуатації.

Як зазначив депутат фракції партії «Відродження» в Миколаївській облраді Юрій Крет, він з колегами готує звернення до Служби автомобільних доріг в Миколаївській області, щоб детально розібратися в ситуації, що склалася:

‒ Ми піднімемо рішення депутатського корпусу про виділення коштів на ремонт дорожнього покриття мосту через річку Інгул в селі Софіївка. Також звернемося у Службу автомобільних доріг в Миколаївській області, щоб вони дали своє пояснення з цього питання, і розповіли, коли все ж планується провести ремонтні роботи з дотриманням технологій. Наша фракція ініціює перевірку видів робіт, передбачених технічною документацією, і ми вимагаємо, щоб здійснювався повний контроль виконання робіт і не допустимо неефективне використання державних коштів.

мост_3

Крім того, одним із пріоритетних завдань, за словами голови фракції «Відродження» Геннадія Рубського, зараз є звернення до балансоутримувача мосту.

‒ Я впевнений, що керівництво області не залишиться в стороні, і ми спільними зусиллями забезпечимо людей, тому як софиевский міст ‒ це стратегічний дорожній об’єкт. Він є важливим елементом дорожньої інфраструктури, і якщо він впаде, то хліб з Нового Бугу в Софіївку треба буде везти через Миколаїв, а це об’їзд близько 200 км, або через Кіровоградську область, що по відстані так само ‒ близько 200 км, ‒ зазначив депутат.

мост_6
так виглядає міст, по якому кожен день вимушені ходити селяни

мост_4 мост_8